Rejestracja na studia

Poniższe informacje przeznaczone są dla cudzoziemców, którzy chcą zarejestrować się na studia na Uniwersytecie Opolskim w pełnym wymiarze.

Więcej szczegółowych informacji na temat procesu można znaleźć tutaj.

Krok po kroku - rejestracja dla kandydatów, którzy nie ponoszą opłat za studia

 

https://rekrutacja.uni.opole.pl

Upewnij się, że wprowadzone do systemu informacje są poprawne.

Wybierz zdjęcie, które spełnia wymagania systemowe. Dołącz wsztystkie wymagane dokumenty


https://bdijk.uni.opole.pl/rekrutacja-dla-cudzoziemcow/

Wpłać opłatę rekrutacyjną.

Chcesz zamieszkać w akademiku? Kliknij tutaj Domy Studenta

Po zaksięgowaniu opłaty rekrutacyjnej na indywidualnym koncie kandydata i zakwalifikowaniu na studia w IRK pojawi się informajca:

Zakwalifikowany.

Informacja ta dotrze do Ciebie także mailem.

Po zaksięgowaniu opłaty rekrutacyjnej i akceptacji wymaganych dokumentów złóż oryginały w biurze ds. rekrutacji cudzoziemców. Po złożeniu dokumentów komisja wydaje Decyzję o przyjęciu na studia.

Po otrzymaniu dokumentów od Komisji złóż wniosek o przyznanie wizy.

 

Oryginały dokumentów o przyjęcie na studia złóż w biurze ds. rekrutacji cudzoziemców

Przestrzegaj harmonogramu rekrutacji na studia w danym roku akademickim.

Jeśli dostałeś informację o przyznaniu miejsca w akademiku, zapoznaj się z harmonogramem zakwaterowania (szczegóły na stronie https://ds.uni.opole.pl/) i zgłoś się w wyznaczonym dniu, by w nim zamieszkać (szczegóły Domy Studenta).

Więcej szczegółowej informacji znajdziesz na stronie Biura Dydaktyki i Jakości Kształcenia

Krok po kroku - rejestracja dla Kandydatów, którzy ponoszą opłaty za studia

https://rekrutacja.uni.opole.pl

Upewnij się, że wprowadzone do systemu informacje są poprawne.

Wybierz zdjęcie, które spełnia wymagania systemowe. Dołącz wszystkie wymagane dokumenty

Wpłać opłatę rekrutacyjną

Chcesz zamieszkać w akademiku? Kliknij tutaj Domy Studenta

 

Komisja weryfikuje dokumenty. Jeśli są kompletne i nie wymagają wyjaśnień lub uzupełnień dostaniesz Propozycję przyjęcia na studia.

W ciągu 14 dni od otrzymania propozycji przyjęcia kandydat wpłaca czesne.

Po opłaceniu czesnego Komisja wydaje Warunkową decyzję o przyjęciu na studia. Decyzja, wraz z pozostałymi dokumentami, zostanie wysłana na e-mail, który podałeś w systemie IRK

Po otrzymaniu dokumentów od Komisji złóż wniosek o przyznanie wizy.

 

Oryginały dokumentów o przyjęcie na studia złóż w Biurze ds. Rekrutacji Cudzoziemców

Przestrzegaj harmonogramu rekrutacji na studia dla danego roku akademickiego.

Jeśli dostałeś informację o przyznaniu miejsca w akademiku zapoznaj się z harmonogramem zakwaterowania (szczegóły na stronie https://ds.uni.opole.pl/) i w wyznaczonym dniu zgłoś się, by w nim zamieszkać (szczegóły Domy Studenta).

Więcej szczegółowych informacji znajdziesz na stronie Biura Dydaktyki i Jakości Kształcenia

Przejdź do treści